Caut AD

Nu mai tzin minte de unde am auzit dar ce a ajuns la urechile mele suna cam asa !
[Premiul 1 la un concurs de publicitate in america castigat de un patron de fast-food care si-a facut firma in felul urmator: "Daca nu mananci la noi, v-om muri de foame amundoi !" ] super tare ideea da vreau sa vad si eu o imagine cu asa ceva... ca am scormonit toate site-urile si nu am gasit-o.
Sa vina un patron de fast food la mine si sa ii scriu asa ceva pe firma cred ca mi-ar da-o de cap... dupa cum am mai zis mentalitatea romaneasca e diferita !
Am vazut personal undeva prin CampuLung Moldovenesc intr-o zona limitrofa un magazin cu un banner la intrare si scria: "Magazinul fara firma unde pretul se afirma!" atat..nu tu S.C. nu tu J..R...frumusel... te face sa intri! Nu am intrat ca trebuia sa vina cineva sa imi continui calatoria !

Idei si lucrari inedite de publicitate sunt foarte multe, dar repet... e plin netu de ele si nu are rost sa le copii... vreau sa ofer ceva nou si inedit !

Comments :

0 comentarii to “Caut AD”