Hai cu votu` !

"Again" campanie electorala ! Ma amuza si in acelas timp imi plac ideile unora de grafica a promisiunilor si indemnarilor de a ii vota ! De exemplu: imi place sloganul celor de la PD-L sau unu dintre ele "EI CU EI, NOI CU VOI !" ( spune multe ) se vede cu ochiul liber ca aici e pus in aplicare creierul domnului Felix Tataru. Imi place cum se prezinta Domnul Prigoana www.prigoana.ro super tare prezentarea cv-ului lui si site-ul in acelas timp!
Imi plac mancarimile dintre ei ... felul in care se exprima grafic ca X fura si Y nu! Pot spune ca publicitatea electorala face parte din categoria "non-conformista" ! Suntem la startul campaniei sunt curios ce creatii v-or mai aparea ( cel putin in Bacau ) si le voi adauga aici !











Mai jos avem o scena jalnica care se intampla in localitatea Roznov si surprinsa de Kristofer93



Uite ca a aparut si maneua eletorala marca PDL
EI CU EI NOI CU NOI DA ?

Comments :

2 comentarii to “Hai cu votu` !”
Anonim spunea...
on 

Salut... ;) interesant ce vrei tu ..si da...am numarul lui mihai de la hi-q. stai linistit..ca nu sunt un tip care zice ceva si e de fatada. Daca crezi ca nu am ajuns doar prin munca uite bodo_music id meu. Ce proiect sa fac cu tine ?Crezi ca e asa de simplu ? de unde iei banii astia ? iti trebuie sponsorizari si pus la punct un proiect prin care poti scoate bani astia si sa ii poti justifica. Sunt de acord cu tine. posted by bodo

Anonim spunea...
on 

si un catzel care face caca acolo in imagine :D