Print Record



In centrul Buenos Aires-ului a fost instalata cea mai mare lucrare de print digital din lume. Masurand 60 metri lungime, 20 metri inaltime si 140 de tone greutatea suportului pe care a fost instalat, panoul a fost consemnat de Guiness Book.

Compania argentiniana de print Base3 a realizat printul pe un HP Scitex XL1500, pilotat de un Onyx Postershop RIP, pe micro-perforated canvas. Imaginea, reprezentand formatiunile geologice de la Ischigualasto, a fost facuta de fotograful Robert Ruiz si face parte dintr-o campanie de promovare a turismului in Argentina.
----------------

Da ! Am calculat si eu ! Cu o calitate STANDARD si in acelas timp o viteza medie as putea sa fac si eu un asemenea print in aproximativ 55 de ore ! Cat despre gigantul suport ... nu comentez. Da... am si eu o intrebare... e fatza/verso panoul? sau mi se pare? si marimea e in total sau numai pe o fatza ?
Imi pare rau ca nu gasesc poze mai mari ... as fi vrut sa le analizez si eu in detaliu !

Comments :

0 comentarii to “Print Record”